Kim jesteśmy?
Temat reklamowych oszustw w digitalu kładzie się cieniem na wizerunku cyfrowych mediów. Nic dziwnego – budżety rosną, a wraz z nimi apetyt cyberoszustów na wyprowadzanie reklamowych dolarów (i złotówek) z oficjalnego obiegu.
Głośne historie JP Morgan Chase, P&G, Ubera, który odsłaniali niecne praktyki fraudsterów i publicznie mówili jak niewielka część ich internetowego budżetu faktycznie „pracowała”, każą się co najmniej zastanowić nad obiegiem e-budżetów, ich kontrolą oraz mechanizmami ochrony.
Dlatego właśnie uruchomiliśmy FraudBusters – internetowy nieregularnik poświęcony Ad Fraudowi 😊
Zaglądajcie, jeśli chcecie:
- Lepiej zrozumieć mechanizmy e-reklamowych oszustw
- Rozgryźć tricki dostawców i wydawców, którzy próbują przechytrzyć system
- Poznać sposoby i narzędzia, które pozwalają się przed nimi zabezpieczyć
- Zobaczyć ludzi aktywnych na polskiej scenie walki z Ad Fraudem
Chcemy, by FraudBusters pomagał Wam lepiej inwestować w reklamę cyfrową i odczarował tajemniczy świat AdTech.
Nasz projekt prowadzi GroupM, we współpracy ze swoimi agencjami: Wavemaker, Mindshare i MediaCom oraz zewnętrznymi partnerami.
Chcecie do nich dołączyć? Zabrać głos na FraudBusters? Piszcie!
Tomasz Piątkowski
Joanna Nowakowska