Skip to content Skip to footer

Temat reklamowych oszustw w digitalu kładzie się cieniem na wizerunku cyfrowych mediów. Nic dziwnego – budżety rosną, a wraz z nimi apetyt cyberoszustów na wyprowadzanie reklamowych dolarów (i złotówek) z oficjalnego obiegu.

Głośne historie JP Morgan Chase, P&G, Ubera, który odsłaniali niecne praktyki fraudsterów i publicznie mówili jak niewielka część ich internetowego budżetu faktycznie „pracowała”, każą się co najmniej zastanowić nad obiegiem e-budżetów, ich kontrolą oraz mechanizmami ochrony.

Dlatego właśnie uruchomiliśmy FraudBusters – internetowy nieregularnik poświęcony Ad Fraudowi 😊

Zaglądajcie, jeśli chcecie:

Chcemy, by FraudBusters pomagał Wam lepiej inwestować w reklamę cyfrową i odczarował tajemniczy świat AdTech.
Nasz projekt prowadzi GroupM,  we współpracy ze swoimi agencjami: Wavemaker, Mindshare i MediaCom oraz zewnętrznymi partnerami.

Chcecie do nich dołączyć? Zabrać głos na FraudBusters? Piszcie!