Branża reklamowa jako całość znajduje się dopiero na początku drogi ku świadomej ochronie przed przestępstwami w sieci. A straty ponoszone z tytułu źle „chronionych” budżetów marketingowych mogą być naprawdę duże, niezależnie od kategorii sprzedawanych produktów.
Adfraud był jednym z tematów prelekcji podczas niedawnej, 26. edycji DIMAQ Voice Online. Michał Jóźwik, Programmatic & Performance Manager w Xaxis GroupM podczas swojego wystąpienia mówił o wybranych rodzajach nieprawidłowości, jakie możemy obecnie spotkać w kampaniach digitalowych.
Poniżej prezentujemy nagranie wideo z tej właśnie prezentacji Michała Jóźwika; dowiedzieć się z niej można m.in. jak identyfikujemy fraudy i jaka jest skala tego problemu – obecna i przewidywana, jakie są narzędzia do wykrywania fraudów; nie zabraknie także rynkowych badań, analiz i case’ów, no i oczywiście próby wyciągnięcia konstruktywnych wniosków.